środa, 15 maja 2013

Jak nauczyć psa przynosić kapcie :)


Jak umilić sobie życie aby po wejściu do domu naszym oczom ukazał się kochający pupil z kapciami dla nas? :)
Początki są dosyć łatwe dajemy mu kapcia i jak najszybciej wołamy jeżeli przyjdzie z papuciem dostaje jak najszybciej nagrodę. Trzeba uważać aby psiak nie zdążył bawić się naszym obuwiem bo może się nauczyć ze paputy są bardzo smaczne. W rzeczywistości u mnie nauka zakończyła się tym, że po wejściu do domu widzę psa z kapciem w pysku. Jako ciekawostkę dodam, że pies sam nauczył się rozróżniać właścicieli danego obuwia i nigdy się nie myli. Jednak druga rzecz jaką widzę to psa UCIEKAJĄCEGO !!! z moimi upragnionymi kapciami w stronę lodówki lub na podwórze ;) Jednak goście uwielbiają biegać za psem który na ich widok łapie kapcie i biega ze szczęścia dookoła:)


Dla przykładu jeszcze jeden nie zamierzany skutek nauki przynoszenia kapci - listonosze go kochają ;) ja nie dostane żadnego listu każdy jest dla psiaka:)







Zdjęcie jest nie wyrazne ponieważ pies jest tak zachwycony, że nie może stanąć na moment. Jest on ulubieńcem tutejszych listonoszy, listów nie dostaję ja tylko mój pies:)



Życzę udanej współpracy z pupilami;)
Pozdrawiam


Sylwia



Nie wyrażam zgody na kopiowanie treści bloka. Zdjęcia mojego autorstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Etykiety